Բովանդակություն:
Video: Ինչպե՞ս եք հաշվարկում PPC-ն:
2024 Հեղինակ: Stanley Ellington | [email protected]. Վերջին փոփոխված: 2024-01-18 08:19
Ինչպես հաշվարկել ճիշտ PPC-ի գովազդային բյուջեն
- PPC Գովազդը ժամանակակից գովազդի կարևորագույն միտումներից է։
- PPC Բյուջե = (Հաճախորդների թիվը / CR2) / CR1 * CPC:
- Հաճախորդների թիվը = (Եկամուտ / Վաճառքի ժամանակաշրջան) / Վաճառքի միջին գումար:
- Հաճախորդների թիվը = (10.000 / 2) / 1000 = 5 հաճախորդ:
- PPC Բյուջե = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 դոլար:
Բացի այդ, ինչպես եք չափում PPC-ն:
- Տպավորություններ – Ձեր գովազդը որոնման արդյունքների էջում ցուցադրվող անգամների քանակը:
- Սեղմումներ – Քանի անգամ ինչ-որ մեկը սեղմել է ձեր գովազդի վրա:
- Սեղմումների տոկոսադրույքը (CTR) – Սեղմումների տոկոսը բաժանված է տպավորությունների վրա:
- Արժեք – բոլոր կտտոցների ընդհանուր արժեքը:
Կարելի է նաև հարցնել, թե որքան պետք է ծախսեմ PPC քարոզարշավի վրա: Ընդհանրապես, ինչքան դու պետք է ծախսել Google Ads-ում շատ տարբեր է: Դու կարող ես ծախսել ամսական $50 կամ ավելի քան $10,000 կամ ավելի: Ինչքան դու վերջանում ես ծախսեր կախված է ձեր վաճառքի նպատակներից, ձեր թիրախավորված աշխարհագրական տարածքից, որոնման ծավալից և ոլորտի մրցունակությունից:
ո՞րն է լավ ROI-ն PPC-ի համար:
Օրինակ, եթե ձեր գովազդից 100 դոլար շահույթ ունեիք, և ձեր PPC-ն աշխատեցիք 50 դոլարով, ձեր բանաձևը կլիներ (100-50)/50: Դա ստացվում է 1, որը, երբ բազմապատկվում է 100-ով, ձեր տոկոսային ROI-ն է՝ 100%: Եթե փոխարենը նույն գովազդից ստացաք $200 շահույթ, 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.
Որոնք են PPC չափումները:
9 ամենակարևորները PPC չափումներ Սեղմումներ. Վճարովի գովազդի վրա կտտոցների քանակը: Մեկ սեղմումով ծախս. միջինը մեկ սեղմումով ծախսված գումարը: Սեղմումների տոկոսադրույքը (CTR). Որքան հաճախ է ձեր գովազդի վրա կտտացնում դիտվելուց հետո: Որակի գնահատական. Google-ի չափում է ձեր գովազդի, հիմնաբառերի և վայրէջքի էջերի որակը և համապատասխանությունը:
Խորհուրդ ենք տալիս:
Ինչպե՞ս եք հաշվարկում աշխատավարձի միջակայքը:
Նվազագույնը հանել առավելագույնից: Սա է շրջանակը: Օրինակում 500000-ը հանած 350000-ը հավասար է 150000-ի: Միջակայքը բաժանեք նվազագույնի ՝ միջակայքի տարածվածությունը գտնելու համար
Ի՞նչ է սպառողի ավելցուկը և ինչպե՞ս եք այն հաշվարկում:
Ինչպես հաշվարկել սպառողների ավելցուկը: Այս գրաֆիկում սպառողական ավելցուկը հավասար է 1/2 բազայի բարձրության: Շուկայական գինը 18 դոլար է ՝ պահանջվող քանակությամբ 20 միավորով (այն, ինչ իրականում սպառողը վճարում է), մինչդեռ 30 դոլարն այն առավելագույն գինն է, որը ինչ -որ մեկը պատրաստ է վճարել մեկ միավորի համար: 20 դոլար է
Ինչպե՞ս եք հաշվարկում FIFO մեթոդը:
FIFO-ն (First-In, First Out) հաշվարկելու համար որոշեք ձեր ամենահին գույքագրման արժեքը և այդ արժեքը բազմապատկեք վաճառված պաշարների քանակով, մինչդեռ LIFO-ն (Վերջին մուտք, Առաջին դուրս) հաշվարկելու համար որոշեք ձեր ամենավերջին գույքագրման արժեքը: և բազմապատկել այն վաճառված պաշարների քանակով
Ինչպե՞ս եք հաշվարկում իրացվելի անսահմանափակ զուտ ակտիվները:
Հեղուկ անսահմանափակ զուտ ակտիվների ամիսներ (LUNA) Հաշվարկեք հեղուկ անսահմանափակ զուտ ակտիվները կամ LUNA-ն՝ ըստ գծապատկերի այստեղ, և այս թիվը բաժանեք ձեր ամսական ծախսերի թվի վրա՝ ստանալու հեղուկ անսահմանափակ զուտ ակտիվների ամիսներ:
Ինչպե՞ս եք հաշվարկում քարե որմնադրությանը:
Հաշվեք քարի ընդհանուր ծավալը, որն անհրաժեշտ է բանաձևով. երկարություն x լայնություն x բարձրություն = ծավալը խորանարդ ոտներով: Օրինակ, եթե պատի երկարությունը 30 ոտնաչափ է, լայնությունը `2 ոտնաչափ, իսկ բարձրությունը` 3 ոտնաչափ: Պատի ծավալը 30 x 2 x 3 = 180 խորանարդ ոտնաչափ է